אבני הדרך העיקריות שלנו

אבני הדרך העיקריות שלנו

TEOXANE
10 בינואר – חתימה עם Revance Therapeutics Inc., (Nasdaq: RVNC) על הסכם הפצה בלעדי בארה"ב

RHA® סקין בוסטר לעור הפנים (יושק בקרוב בישראל)
מוצר לעור הפנים הראשון מסוגו המבוסס על חומצה היאלורונית סטרילית*, מוצלבת ובעלת משקל מולקולרי גבוה, הכולל רכיבים פעילים השומרים על תוצאות הטיפול האסתטי.

פתיחת האקדמיה של TEOXANE בז'נבה

היכולת לקבל את פני הרופאים במרכז מטה TEOXANE בשוויץ.

RHA® 2 | RHA® 3 | RHA® 44 באישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)

פתיחת קו יצור שני.
אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) עבורRHA® 2, RHA® 3, RHA® 4 לתיקון קמטי הבעה וקפלים בינוניים עד עמוקים.

קו מוצרי TEOSYAL RHA® 

השקת קו מוצרי ג'ל חומצה היאלורונית עמידה: TEOSYAL RHA® לאסתטיקה דינמית. טכנולוגיית הצלבה מקורית המתאימה את עצמה לתנועות ולדינמיקה של הפנים.

PEN3 TEOSYAL®


מערכת אלחוטית* להזרקת חומצה היאלורונית – הזרקות מדוייקות יותר עבור מטפלים, והפחתת הכאב למטופלים.

קו מוצרי PURESENSE REDNESITY1 TEOSYAL®

שתי השקות פורצות דרך ששינו את תפיסת האנטי אייג'ינג: חומר למילוי עור, Redensity 2 22, שפותח במיוחד לטיפול בשקעים מתחת לעין וקוקטייל של חומצה היאלורונית חופשית וחומרים מזינים, Redensity 1 11 הנודע בעולם כמעצים יופי ייחודי

קו מוצרי PURESENSE REDNESITY1 TEOSYAL®, עם לידוקאין


TOXANE הינה היצרנית השלישית להתמחות בהוספה של לידוקאין לחומרי מילוי עוריים, היוצרת את קו המוצרים של TEOSYAL®PURESENSE, לחווית הזרקה נוחה יותר

מוצרי טיפוח העור הקוסמטיים של TEOXANE 

יצירת קו מוצרים קוסמטיים של TEOSYAL® – טיפול משלים מצוין להליכים אסתטיים בפנים.

TEYOSAL®ULTRA DEEP and KISS®


TEOSYAL®ULTRA DEEP1 חומר מילוי מעניק נפח שפותח להזרקה באמצעות מחט.
TEOSYAL KISS® חומר המילוי הייעודי הראשון שפותח במיוחד לטיפול בשפתיים.

קו המוצרים של TEOSYAL® Classic1 

מגוון עדכני ביותר של קו מוצרים למילוי עורי מבוססי חומצה היאלורונית המאפשר למטפלים לענות על צרכי הצערת עור עיקריים.

ייסוד TEOXANE בז'נבה, שוויץ

ייסוד מעבדות TEOXANE בז'נבה, שוויץ

סימוכין

1. כל קוי המוצרים שלTEOSYAL® Classic, TEOSYAL® PURESENSE, TEOSYAL RHA® כולל TEOSYAL® ULTRA DEEP, TEOSYAL KISS®, TEOSYAL PURESENSE ® REDENSITY 1&2 TEOSYAL RHA® 1 to 4, הם סימני מסחר של חברת TEOXANE SA. מוצרים אלה מהווים מכשירים רפואיים בסיווג III ומוצרים בריאותיים הנושאים את סימון ה- CE (2799) בהתאם לתקנה זו. מוצרים אלה זמינים בכ-80 מדינות, למעט ארה"ב. לשימוש מקצועי בלבד. יש לעיין בהוראות השימוש.
מוצרי TEOSYAL® PURESENSE ו- TEOSYAL® RHA הינם ג'ל המכיל חומצה היאלורונית ו-0.3% לפי נפח של לידוקאין הידרוכלוריד (חומר אלחוש מקומי יכול להוביל לתוצאה חיובית בבדיקות לגילוי סמים).
2. המוצרים מקו מוצרי הרוקחות של TEOXANE הינם מוצרים קוסמטיים העומדים בדרישות התקנה האירופית 1223/2009, למעט פילינג לילה זוהר שהינו מכשיר רפואי בסיווג I, בהתאם להוראה 93/42/EEC. מוצרי רוקחות קוסמטיים אינם מיועדים להזרקה.
3. TEOSYAL® PEN הינו מכשיר רפואי בלתי סטרילי (CE0434) המיועד לסיוע למטפל להזרקת חומר מילוי לעור. מיוצר על ידי JuvaPlus בשוויץ. למידע נוסף, אנא עיין במדריך למשתמש של TEOSYAL® PEN או בהמלצות הקיימות באתר www.teosyalpen.com. יש לעיין בהוראות השימוש. באחריותו הבלעדית של המטפל לקרוא ולידע את המטופל על התוויות הנגד של המוצר.
4. RHA® הינו סימן מסחרי של TEOXANE SA. RHA® 2, RHA® 3, RHA® 4 הינם מוצרים של TEOXANE SA. מוצרים אלה הינם מכשירים רפואיים בסיווג III שקיבלו את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי אך אינם משווקים עדיין בארה"ב. החוק הפדרלי של ארצות הברית מגביל את מכירת מכשירים אלה על פי הוראות רופא או מטפל מוסמך. RHA® 2, RHA® 3, RHA® 4 מיועדים לתיקון קמטי הבעה וקפלים בדרגת חומרה בינונית או קשה, כגון קפלי אף ושפה (NLF), במבוגרים מגיל 22 ומעלה. RHA® 2, RHA® 3, RHA® 4 הם ג'לים סטריליים המכילים חומצה היאלורונית מצולבת בחוצץ פיזיולוגי ו 0.3% לידוקאין להפחתת כאב בעת הזרקה. RHA® 2, RHA® 3, RHA® 4 אינם מיועדים לטיפול בחולים עם רגישות יתר מוכחת לחומרי הרדמה מקומית מסוג אמיד כגון לידוקאין. יש לעיין בהוראות השימוש (https://www.accessdata.fda.gov/cdrh_docs/pdf17/P170002C.pdf). באחריותו הבלעדית של המטפל לקרוא וליידע את המטופל על התוויות הנגד, אזהרות, אמצעי זהירות, סיכונים, ויתרונות המוצר.