שאלות ותשובות

שאלות נפוצות אלה מספקות מידע בעל ערך רב, עם זאת, הגורם המטפל בך יוכל לענות על כל שאלותיך בזמן ההתייעצות עימך.

לאחר ההזרקה, יש להשליך מיידית את המזרק, המחט, הצינורית וכל חומר עודף, מאחר ומדובר במוצר לשימוש חדפעמי.

חשוב לוודא בתחילת כל טיפול, כי הרופא/ה המטפל/ת משתמש/ת במזרק חדש וסטרילי.

תודות למומחיות המיוחדת שלנו בתכנון וייצור חומרי מילוי לעור, קו מוצרי חומרי המילוי של TEOSYAL® מהווה דרך יעילה ובטוחה להשיב לעורך את החומצה ההיאלורונית שאבדה, להחזיר לו את נפחו ולהחליק את הקמטים והקפלים בעור הפנים. הקו החדש של מוצרי המילוי של TEOSYAL® פותח באמצעות נוסחה חדשה של חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית גמישהRHA®.8

חומרי המילוי שלTEOSYAL RHA®  נבדלים מחומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית המסורתיים, בכך שהם יכולים חוזרים חזרה לצורתם המקורית (מה שאנו מכנים גמישות) לאחר ששונו, נמתחו, כופפו או נדחסו. גמישות היא תכונה חשובה עבור חומרי מילוי המוחדרים לאזורים דינאמיים בפנים כגון הלחיים, סביב העיניים או סביב הפה. גמישות זו לא רק שמספקת תוצאה טבעית בתזוזת הפנים, אלא שגם לחומצה ההיאלורונית לוקח זמן רב יותר להתכלות, מה שמספק תוצאות לאורך זמן.

8. מידע בשימוש על TEOXANE. עלון TEOSYAL RHA®ֹ_500274-04.ך

בהשוואה לחומרי מילוי נספגים, ההשפעה של חומרי מילוי קבועים היא בלתי הפיכה ולכן, הסרת שתל או תיקון התוצאה הופכים להיות מאוד מאתגרים או אפילו בלתי אפשריים. בנוסף, חומרי מילוי עלולים לגרום לרגישות יתר מושהית. מומלץ מאוד להשתמש בחומרי מילוי נספגים לקבלת תוצאות בטוחות יותר. 3,9

3. דו"ח עדכני. מוצרי הזרקה למילוי קמטים. צרפת: ANSM: Agence nationale de sécurité du médicament et des produits de santé; 2012.

9. פאנט ד, פאביציק טי. חומרי מילוי באסתטיקה: סקירה של תופעות לוואי וגישות טיפול. Clin Cosmet Investig Dermatol. 2013;6:295-316

חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית ורעלן בוטליניום משמשים שניהם לטיפול בקמטים ומוזרקים אל העור באמצעות מחטים. עם זאת, דרך הפעולה שלהם היא שונה לחלוטין. רעלן הבוטוליניום מפחית את פעילות השרירים הגורמים לקמטוטים וקמטים, היכן שחומצה היאלורונית מחזירה לפנים את הנפח שאבד לו בתהליך ההזדקנות. 10-12

10- Ganceviciene R, Liakou AI, Theodoridis A, Makrantonaki E, Zouboulis CC. אסטרטגיות לטיפול בהזדקנות העור  Dermatoendocrinol 2012;4(3):308-1.

11- Emre IE, Cakmak O., פנים מזדקנות, סקירהאטיולוגיה, הערכה וטיפול. Otorhinolaryngol 2013;6(3):160-6.

12- Michaud T, Gassia V, Belhaouari L., דינמיקת הפנים והבעות רגש בטיפולים בהזדקנות הפנים. J Cosmet Dermatol. 2015;14(1):9-21.

קיימת הגבלת גיל של 18 שנים מסיבות משפטיות ובטיחותיות. עלייך להתייעץ עם גורם מטפלרופא/ה מומחה/ית ובעל/ת ניסיון כדי לקבוע באם הטיפול בחומר מילוי על בסיס חומצה היאלורונית מתאים לך.

אם הינך מתחת לגיל 18, מוצרים קוסמטיים לטיפוח העור מהווים אלטרנטיבה טובה יותר לאספקת לחות לעור, ולסיוע במניעת הופעתם של הקמטים הראשונים שלך. 6,13

6. Wisniewski JD, Ellis DL, Lupo MP., חידוש עור הפנים: שילוב מוצרים קוסמטיים עם הליכים קוסמטיים. Cutis. 2014 Sep;94(3):122-6.

13. Olejnik, A., Goscianska, J. and Nowak, I., חשיבות החומצה ההיאלורונית בתעשיית הקוסמטיקה. Chemik 66, 129–135 (2012)

בעוד שהסיכונים הכרוכים בטיפול בחומרי מילוי הינם מינימאליים, תרופות מסויימות עלולות לסכן את בטיחותך או את תוצאות הטיפול. על מנת למזער את הסיכוי לחבלות באיזורי ההזרקה, מומלץ מאוד להימנע מלקחת מינונים גבוהים של ויטמין E, אספירין, נוגדי קרישה ותרופות אנטי דלקתיות במהלך השבוע שלפני הטיפול המיועד. עם זאת, פני לרופא/ה המטפל/ת לפני הפסקת הטיפול במצב כרוני כלשהו. 14-18

14. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 1 הודעה.

15. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 2 הודעה.

16. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 3 הודעה.

17. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 4 הודעה.

18. TEOXANE מידע בשימוש_יופי מעבר_EN_500023/09.

הזרקת חומרי המילוי של TEOSYAL® באזור בו הוזרקו בעבר חומרי מילוי קבועים או זמניים אינה מומלצת ויש להימנע מכך לחלוטין.

במידה וברצונך להחליף מוצרים, מומלץ מאוד להמתין שנה לאחר הטיפול ב– TEOSYAL®. יתר על כך, עלייך ליידע את הרופא/ה על סוג ושם המוצר שהוזרק בעבר 3,14-17

3. דו"ח אקטואלי, חומרי הזרקה למילוי קמטים. צרפת: ANSM: Agence nationale de sécurité du médicament et des produits de santé; 2012..

14. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 1 הודעה

15. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 2 הודעה.

16. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 3 הודעה.

17. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 4 הודעה.

הטיפול בחומצה היאלורונית אינו קבוע ומחזיק לתקופה של עד 22 חודשים.

עם זאת, ממוצע הזמן בו מחזיק הטיפול תלוי במספר גורמים: סוג העור שלך, חומרת הקמטים / הקפלים שיש לתקן, סוד הזריקה, וכמות החומר המוזרק. 2,3

ניתן להשתמש במוצרים קוסמטיים על מנת לתחזק ולהעצים את השפעות זריקות חומרי מילוי על בסיס חומצה ההיאלורונית. 6,19

לקבלת מידע נוסף, יש להתייעץ עם הרופא/ה.

2. מידע שימושי על TEOXANE_גיליון סיכום ארגז כלי המומחה_500293-01.

3. דו"ח אקטואלי, חומרי הזרקה למילוי קמטים. צרפת: ANSM: Agence nationale de sécurité du médicament et des produits de santé; 2012.

6. Wisniewski JD, Ellis DL, Lupo MP.. התחדשות עור הפנים: שילוב חומרי רוקחות קוסמטיים בטיפולים קוסמטיים.  Cutis. 2014 Sep;94(3):6-122

19. TEOXANE מידע בשימוש. מהפכה בטיפוח העור עלון_600104-04.

לחומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית יש התוויות נגד, ואין להשתמש בהן במקרים הבאים (הרשימה אינה מלאה) 14-17:

  • בשילוב עם טיפולי פילינג לפנים, לייזר או או טיפולים מבוססי אולטרסאונד.
  • במידה ולמטופל/ת יש בעיות בעור, דלקות או זיהומים, על או ליד האזור המטופל.
  • למוצרי TEOSYAL® המכילים לידוקאין: מטופלים על רגישות ידועה ללידוקאין ו/או לחומרי הרדמה מסוג אמיד, לחומצה היאלורונית או שקיימת היסטוריה של אלרגיה חמורה או שוק אנפילקטי.
  • מטופלים עם מחלות אוטואימוניות.
  • נשים בהיריון או מניקות, או לטיפול בילדים.
  • יש ליידע גברים ונשים העוסקים בספורט כי חומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית מכילים חומר פעיל העלול לתת תוצאה חיובית בבדיקת סמים.

למידע נוסף, יש לעיין בעלון ההוראות של כל מוצר, או להתייעץ עם הגורם המטפל.

14. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 1 הודעה

15. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 2 הודעה.

16. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 3 הודעה.

17. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 4 הודעה.

ניתן לחוות תגובות לאחר ההזרקה. תופעות הלוואי האפשריות הקשורות להשתלת חומר המילוי מתרחשות מיד לאחר ההזרקה או לאחר השהייה. תגובות אלה כוללות, בין השאר: i) תגובה מקומית כגון תגובה דלקתית (אדמנת, בצקת, כאבים באזור ההזרקה), שטפי דם, גרד, איבוד תחושה זמני באזור ההזרקה, שינוי בצבע העור, מורסה, קשיות, קשריר (גרנולומה), נדידת השתל; ii) תופעות כלליות כגון רגישות יתר מיידית ועד שוק אנפילקטי. 14-17 קיימים דיווחים על תופעות לוואי נדירות אך חמורות הקשורות להזרקה תוך וסקולרית של חומרי מילוי לרקמות הרכות בפנים הכוללות לקות ראייה זמנית, קבועה או עיוורון, נמק בעור, ושבץ. 20 יש להיוועץ עם הגורם המטפל על תופעות לוואי אפשריות. במקרה של תופעות לוואי לאחר ההזרקה, יש ליידע את מחלקת בקרת המוצרים שלנו בכתובת המייל הבאה: medical@teoxane.com.

14. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 1 הודעה

15. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 2 הודעה.

16. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 3 הודעה.

17. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 4 הודעה.

20. Ozturk CN, Li Y, Tung R, et al., סיבוכים בעקבות הזרקת חומרי מילוי לרקמות רכות. Aesthet Surg J. 2013 Aug 1;33(6):862-77.ניתן

עלייך ליידע את הגורם המטפל על ההיסטוריה הרפואית של מחלות, ועל תרופות וטיפולים נוכחיים ובעבר.

לפני מועד הזריקה שלך, מומלץ מאוד להימנע מלקחת אספירין, נוגדי קרישה, ותרופות אנטי דלקתיות במהלך השבוע שלפני הטיפול. יש לפנות לרופא המטפל לפני הפסקת טיפול במצב כרוני כלשהו. מומלץ שלא להשתמש במייקאפ במהלך 12 השעות לאחר ההזרקה, ולהימנע מטמפרטורות קיצוניות (קור עז, סאונה וכו') במהלך השבוע שלאחר הטיפול 14-17. לאחר ההזרקה, עלייך להימנע מצריכת אלכוהול, אין לעלות על טיסה או לעסוק בספורט כלשהו במשך 72 שעות לאחר הטיפול. כמו כן, לאחר הטיפול, מומלץ להימנע מטיפול שיניים, הליכים הדורשים הרדמה מכל סוג, חשיפה לשמש וטמפרטורות קיצוניות (מי קרח, סאונות, סאונת אדים, אמבטיות חמות וכו').18

14. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 1 הודעה

15. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 2 הודעה.

16. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 3 הודעה.

17. TEOXANE מידע בשימוש. Teosyal RAH 4 הודעה.

18. TEOXANE מידע בשימוש_יופי מעבר_EN_500023/09.כ

כדי לדווח על בעיה, יש לשלוח דוא"ל לכתובת: medical@teoxane.com

מוצרי הרוקחות הקוסמטיים של TEOXANE משלבים חומצה היאלורונית מחוזקת הידועה כחומצה היאלורונית עמידת RHA®,  עם תרכובות המכילות מרכיבים פעילים ספציפיים וחדשניים למתן מענה ממוקד לבעיות אנטיאייג'ינג.

המונח – "מוצרי רוקחות קוסמטיים" נטבע בשנת 1984 ע"י רופא העור אלברט קליגמן. מוצרי רוקחות קוסמטיים הם לשימוש חיצוני. 21

המוצרים שלנו מיועדים למטופלים שעברו הליך אסתטי רפואי כל שהוא, והמעוניינים להמשיך בשגרת טיפוח העור המותאמת במיוחד עבורם. כמו כן, מוצרים אלה מותאמים באופן מושלם לאנשים המחפשים שיגרת טיפוח מקצועית באמצעות קו מוצרי אנטיאייג'ינג שיוצר בהשראת המדע האסתטי.

21. Kadam Vaishali S, ChintaleAshwini G, Deshmukh Kshitija P and Nalwad Digambar N., מוצרי רוקחות קוסמטייםקונספט מתפתח. סקירה מקפת. כתב העט הבינלאומי למחקר ברוקחות וכימיה. 2013;3(2):308-316.

מוצרי הרוקחות של TEOXANE מהווים קו חדשני של מוצרים לטיפוח העור המותאמים במיוחד עבור מטופלים שעברו הליך אסתטי, והמעוניינים להמשיך לטפח את עורם באמצעות שיגרת טיפוח יופי המואמת במיוחד עבורם.

המוצרים כולם מתאימים לשימוש מייד לאחר הליך אסתטי: Deep Repair Balm22 מפחיתה אי נוחות, אדמומיות וחבורות העלולות להופיע לאחר הליך אסתטי, Advanced Perfecting Shield SPF3023, ו– RE[COVER] COMPLEXION SPF5024* המגינים בפני קרני UV תוך אספקת לחות לעור.

עייני ב'שגרת היופי האסתטי לפני ואחרי' או התייעצי עם הגורם המטפל למידע נוסף.

*ניתן להשתמש 12 שעות לאחר ביצוע הליך אסתטי.

22. מחקר אין ויוו והערכה עצמית שנערך על 20 מתנדבים במשך 28 יום ע"י מעבדה עצמאית.

23.  הערכה עצמית שבוצעה על 23 מתנדבים.

24. מחקר אין ויוו ומבחן שימוש שבוצע על 16 מתנדבים במשך 7 ימים ע"י מעבדה עצמאית.

תהליך הזדקנות העור הינו ייחודי לכל אדם, ועלול להיות מושפע מגורמים שונים, פנימיים10 וחיצוניים25 (כגון חשיפה לשמש, עישון, תזונה לא בריאה). זה אף פעם לא מוקדם מידי כדי להתחיל להשתמש במוצרי אנטיאייג'ינג לטיפוח העור, כדי למנוע הזדקנות מוקדמת, אך זה מאוד חשוב לבחור את המוצקים בהתאם לסוג העור שלך, ודאגותייך. עם זאת, יש לכבד מספר המלצות: Radiant Night Peel (מכשיר רפואי סוג I ) ו– Perfect Skin Refiner מכילים שניהם חומצה גליקולית מרוכזת, ויש להשתמש בהם 2-3 שבועות לפני ביצוע הליך אסתטי. בנוסף יש לשים מסיכתRHA® Hydrogel  לאחר ההליך האסתטי.

10. Ganceviciene R, Liakou AI, Theodoridis A, Makrantonaki E, Zouboulis CC., אסטרטגיות אנטיאייג'ינג לעור. Dermatoendocrinol. 2012;4(3):308-19.

25. Krutmann J, Bouloc A, Sore G, Bernard BA, Passeron T., החשיפה סביבתית של הזדקנות העור. J Dermatol Sci. 2017;85(3):152-61.

בהיותם מרוכזים מאוד בחומרים פעילים, סרומים הם הצעד האידאלי לכיוון שיפור העור: סרום RHA® ממלא קמטוטים וקמטים26, וסרום RHA® xVCIP מפחית את נראותם של כתמים כהים ועובד לשיפור גוון עור עמום27. חומרים אלה עובדים בשילוב להשגת תוצאות משופרות. הסרומים הם יותר נוזל מאשר קרם והם בעלי מרקם עדין יותר כדי לאפשר לחומרים הפעילים להיספג מהר יותר לתוך העור. מורחים אותם לפני הקרם, והם מהווים בסיס טוב למייקאפ.

26. הערכה עצמית שבוצעה על 23 מתנדבים ע"י מעבדה עצמאית.

27. מחקר אין ויוו והערכה עצמית שנערך על 24 מתנדבים במשך 28 יום ע"י מעבדה עצמאית.

אזור מתאר העיניים הוא האזור הדק והשברירי ביותר בפנים, לכן תזדקקי לקרם לחות המותאם במיוחד לאזור עדין זה. מוצרי טיפוח מבוססי חומצה היאלורונית לאזור מתאר העיניים צריכים להיות עדינים במיוחד, ועשויים מחומרים פעילים העובדים מבפנים החוצה להפחתת נפיחות מעיניים עייפות ונפוחות, הפחתת עיגולים שחורים, והמחליקים ומוסיפים לחות לאזור העיניים. R[II] EYES28 משלב בין תרכובת האנטיאייג'ינג של TEOXANE (RHA®, Dermal-Restructuring Complex  ו– NovHyal®*), עם חומרים פעילים הידועים כנותני פיתרון מקצועי למניעת סימני עייפות, ולאנטיאייג'ינג**, שפותחו במיוחד לאזור מתאר העיניים.

יש להשתמש בחומר בוקר וערב ליעילות מקסימלית.  R[II] EYESהוא אינו קונסילר אלא בעל גוון בהיר מאוד כדי להאיר את אזור העיניים, וניתן למרוח אותו מתחת למייקאפ. ניתן להשתמש ב-R[II] EYES לאחר השימוש בסירום ולפני מריחת קרם לחות.

* NovHyal® הינו סימן מסחרי של Induchem.

**תכונות המרכיבים נובעות מנתונים שהועברו על ידי יצרני חומרי הגלם.

28. מחקר אין ויוו שבוצע על 23 מתנדבים ע"י מעבדה עצמאית.

למרות צבעו, R[II] EYES אינו קונסילר. יש לו גוון בהיר כדי להאיר את אזור העיניים והנוסחה פותחה לשימוש בבוקר ובערב ליעילות מירבית.

R[II] EYES פותח במיוחד עבור אזור מתאר העיניים ומספק פיתרון מקיף לדאגות העיקריות של אזור זה במיוחד: נפיחות, עיגולים שחורים, וקמטים.28

28. מחקר אין ויוו שבוצע על 23 מתנדבים ע"י מעבדה עצמאית.

מסכת RHA® Hydrogel הינה תערובת חדשנית וייחודית של חומצה היאלורונית עמידת RHA וטכנולוגיות הידרוג'ל בנוסחת מסיכה.

החומרים הפעילים מאוד מסייעים לגוון העור ומפחיתים את מראה הקמטים והקמטוטים. בשימוש כחלק משגרת הטיפוח הקבועה לעור, מסכת ה– RHA® Hydrogel מעניקה לחות אינטנסיבית ומשפרת את מראה העור. כפיתרון חירום לטיפוח העור, היא מספקת זוהר מיידי למראה עור פנים עייף ועמום.29

29. הערכה עצמית שבוצעה על 21 מתנדבים במשך 28 ימים.

RE[COVER] COMPLECION SPF50 פותח במיוחד לכיסוי כל סוגי הפגמים בעור כולל חבורות, אדמומיות, כתמים, וסימני היפרפיגמנטציה. בהשוואה חומרי בסיס לאיפור אחרים, RE[COVER] COMPLECION SPF50 הינו מוצר לטיפוח העור/ איפור הניתן להשתמש לאחר הליך אסתטי כדי להרגיע, לכסות, ולהגן על העור מפני קרני השמש המזיקות.30

30. מחקר אין ויוו שבוצע על 21 מתנדבים ע"י מעבדה עצמאית. הערכה עצמית בוצעה תחת בקרה דרמטולוגית.

השילוב של RHA® ו– NovHyal®*, אשר יחדיו מספקים תוצאת לחות חזקה31, עם VC-IP, ויטמין C מהדור החדש, מאפשר לך להפיק את התועלת המיירבית מתכונות האנטיאייג'ינג של סרום זה, ללא החסרונות של גירוי וייבוש העור.32

יש להשתמש במוצרים המכילים ויטמין C לריפוי במשך מספר שבועות על מנת לראות תוצאות ניכרות על אחידות העור והפחתה של פיגמנטציה.27

* NovHyal® הינו סימן מסחרי של Induchem.

31. בדיקות אקס ויוו המבוצעות ע"י מעבדה עצמאית: תהליכי הידרציה המבוצעים על העור עם תצפיות מיקרוסקופיות על הקלה מזערית של העור.

32. בדיקות אקס ויוו המבוצעות על המרכיב ע"י מעבדה עצמאית.

27. מחקר אין ויוו והערכה עצמית שנערך על 24 מתנדבים במשך 28 יום ע"י מעבדה עצמאית.

לא משנה מה מזג האוויר, קרני ה-UV מגיעות לעורך לאורך כל השנה. היזהרי שלא לבלבל בין קרני UV לבין חום: עננים יכולים לשמש כמסנני UV (ללא תחושה של חום), אך הם אינם חוסמים קרני UVA או UVB – ברגע שאת נחשפת לקרני UVA/UVB – חלק מקרני ה-UV יכולים לעבור דרך חלונות זכוכית33, – עלייך להגן על עורך כדי למנוע את הזדקנות העור לאורך כל השנה (במיוחד על איזורים רגישים כדוגמת האף, השפתיים, מעל לכפות הרגליים והאוזניים).25

33. Weiss JS. הגנה מפני UV-A מחלון המכונית, קטרקט, ורופא העיניים. JAMA Ophthalmol. 2016 Jul 1;134(7):776-7.

25. Krutmann J, Bouloc A, Sore G, Bernard BA, Passeron T., החשיפה סביבתית של הזדקנות העור. J Dermatol Sci. 2017;85(3):152-61.

19. TEOXANE מידע בשימוש. מהפכה בטיפוח העור עלון_600104-04.

קו מוצרי הטיפוח לעור הרפואיים שלנו הינו ייחודי וחדשני כיוון שאנו משתמשים בחומצה היאלורונית הדומה לזו המשמשת אותנו בקו מוצרי חומרי המילוי על בסיס חומצה היאלורונית  Teosyal®. למוצרים אלה לטיפוח העור יש לא רק את היתרון של חומצה היאלורונית מחוזקת, אלא גם את יתרון החומצה ההיאלורונית עמידת ®RHA הרשומה תחת פטנט. ®RHA מאפשר יצירת שכבה דמויית רשת על פני השטח היוצרת מחסום טוב יותר לשמירה מיטבית על לחות העור.1

  1. מעבדות TEOXANE. בטיחות ויעילות של שלושה חומרי מילוי דינמיים לטיפול בקמטי הבעה מתונים עד חמורים: ניסוי אקראי מבוקר בן 18 חודשים לעומת המתחרים.

מרבית המוצרים בקומוצרי הרוקחות הקוסמטים של  TEOXANEמיוצרים בנוסחה ייחודית של תרכובות חומרים פעילים המסייעים במלחמה נגד הגורמים להזדקנות העור.34

  • טכנולוגיית החומצה ההיאלורונית עמידת RAH®: שכבה המסייעת ביצירת מחסום הגנה, המאפשרת הידרציה לאורך זמן.31
  • DRC (תרכובת שיחזורהעור): שילוב של 8 חומצות אמינו, 3 נוגדי חימצון, 2 מינרלים וויטמין אחד, המצויים כולם באופן טבעי בעור, המגינים ונותנים חיות לעור.
  • NovHyal®* הינו חומר פעיל המפעיל את הסינתזה הטבעית של חומצה היאלורונית**

* NovHyal® הינו סימן מסחרי של Induchem.

**תכונות המרכיבים נובעים מן המידע שהועבר אלינו ע"י יצרני חומרי הגלם.

 ‡למעט מוצרים בשימוש בשילוב עם הליכים אסתטיים: RECOVER COMPLEXION SPF50, Deep Repair Balm, מסיכת ®RHA Hydrogel, ו-Radiant Night Peel לשימוש לאחר ההליך.

34. בדיקות אקס ויוו המבוצעות ע"י מעבדה עצמאית.

31. בדיקות אקס ויוו המבוצעות ע"י מעבדה עצמאית: תהליכי הידרציה המבוצעים על העור עם תצפיות מיקרוסקופיות על הקלה מזערית של העור.

כל מוצרי טיפוח העור שלנו מכילים חומרי בישום למעט שניים: R[II] EYES ו– RE[COVER] COMPLEXION SPF50. חומרי הבישום שלנו מיוצרים בנוסחה מחומרים סינטטים שנבחרו במיוחד.

RADIANT NIGHT PEEL – מיוצר בנוסחה המכילה 15% חומצה גליקולית יחד עם RHA® לקבלת טיפול פילינג ברמה מקצועית.35

PERFECT SKIN REFINER מספק את האיזון האופטימלי של 10% חומצה גליקולית ו– RHA® לקילוף עדין ומתן לחות, אפילו לעור רגיש במיוחד. 35

מוצרים המכילים חומצה גליקולית מגבירים את הרגישות לשמש, לכן מומלץ להימנע מחשיפה לשמש, ולמרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה לכל אורך הטיפול.

35. תוצאות הערכה והערכה עצמית של מחקר רבריכוזי שבוצע על 24 מתנדבים ע"י שני גורמים מטפלים עצמאיים ושני רופאי עור.

הצבע ושלושת סוגי הפיגמנטציה של RE[COVER] COMPLEXION SPF50 ושלADVANCED PERFECTING SHIELD SPF30 נבחרו כך שיתאימו לכל גוון עור.

פרבן ופנוקסיטנול הינם חומרים משמרים כימיים מאוד שנויים במחלוקת ועלולים להזיק לגוף האדם. כל מוצרי TEOXABE הינם נטולי פרבן ופנוקסיטנול.

19. TEOXANE מידע בשימוש. מהפכה בטיפוח העור עלון_600104-04.

יכולת סבילות העור בשימוש במוצרינו הוערכה במחקרים דרמטולוגיים סטנדרטיים עבור מוצרים קוסמטיים. מוצרי הרוקחות הקוסמטיים של TEOXANE הינם בעלי נוסחה המותאמת ליכולת סבילות העור. עם זאת, במידה ואתם חווים תגובה בעור, אנא יידעו את מחלקת בקרת המוצרים שלנו בכתובת הדוא"ל: medical@teoxane.com.

למוצרי הטיפוח יש מועד תפוגה או מועד תפוגה לאחר הפתיחה. על מוצרינו מופיע סימון מיוחד המאפשר לך לדעת כמה זמן ניתן להשתמש במוצר לאחר הפתיחה. מועד זה (זמן תפוגה לאחר הפתיחה) מצויין באמצעות האיור של צנצנת פתוחה המופיע על האריזה ואחריו מספר עם האות M (חודשים). לדוגמה, 12M מציין 12 חודשים. משמעותו של זה היא שיש להשתמש במוצר תוך שנה לאחר הפתיחה. עם זאת, כדי להבטיח את עמידות המוצרים, יש לאחסנם במקום קריר ויבש, הרחק מאור שמש ישיר, וכשהמכסה סגור היטב.

במידה ואת חווה תגובה אלרגית בשימוש באחד ממוצרינו, אנא הודיעי למחלקת בקרת המוצרים שלנו על כך בכתובת הדוא"ל: medical@teoxane.com, בציון שמך, מספר הטלפון ושם המוצר.

TEOXANE מוצרי רוקחות קוסמטיים מחוייבת לאספקת מוצרים באיכות גבוהה, ובטוחים. עם זאת, במקרים נדירים, עלולים להופיע פגמים מינוריים במוצר מסויים. במידה ומוצר ה-TEOXANE שלך פגום, אנא הודיעי על הבעיה לmedical@teoxane.com, בציון שם המוצר, היכן נרכש המוצר, סוג הפגם, מספר האצווה (קוד בעל 6 ספרות המופיע על האריזה), וצרפי תמונה הממחישה את הבעיה.